FORMULARZ REKLAMACYJNY

Dzięki formularzowi możesz sprawnie złożyć reklamację na stronie internetowej Higma Service. Zgłoszenie zostanie automatycznie przekazane do działu reklamacji, a na podany w formularzu adres mailowy zostanie wysłane potwierdzenie utworzenia zgłoszenia wraz z jego numerem. Pamiętaj również o najważniejszych punktach dotyczących Reklamacji, które znajdują się w Ogólnych Warunków Współpracy Handlowej oraz w Polityce Reklamacji w firmie Higma Service.
Załącznik

Dopuszczalne typy plików: gif, jpg, jpeg, png, mp4, doc, docx, xls, xlsx, pdf, txt, zip, ods, odt. Maksymalny rozmiar pliku to 20MB.

Klauzula dla klienta oraz osób fizycznych pełniących funkcję członków organów osób prawnych, prokurentów, pełnomocników, reprezentantów klientów oraz osób kontaktowych ze strony klienta Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 i art. 14 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. informujemy, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Higma Service Sp. z o.o., ul. Gosławicka 2, 45-446 Opole, NIP: 7542833295, KRS: 0000245309, REGON: 160047090 2. W sprawie udzielania informacji dotyczących Pani/Pana danych osobowych prosimy kontaktować się na skrzynkę mailową Inspektora ochrony danych: iod@higmaservice.pl 3. W sytuacji gdy jest Pani/Pan przedstawicielem naszego Klienta Pani/Pana dane osobowe a) przetwarzane będą w celu: ▪ nawiązywania i utrzymania relacji biznesowych w tym podpisywania umów lub w celu kontaktu w związku z realizacją umowy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora -art. 6 ust.1 lit. f RODO ▪ w celu weryfikacji wiarygodności Klienta w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu administratora -art. 6 ust. 1 lit. f RODO. ▪ obsługi zamówień składanych mailowo, telefonicznie, za pomocą platform zakupowych na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu administratora --art. 6 ust. 1 lit. f RODO. ▪ realizacji obowiązków prawnych ciążących na administratorze związanych np. z rozliczeniem finansowo-księgowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; ▪ w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego produktów i usług własnych w oparciu o przesłankę prawnie uzasadnionego interesu administratora art. 6 ust. 1 lit. f RODO. ▪ obsługi reklamacji w oparciu o przesłankę z art. 6 ust. 1 lit. f RODO tj. prawnie uzasadniony interes Spółki ▪ windykacji i dochodzenia roszczeń na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki - art. 6 ust. 1 lit. f RODO; b) Pani/Pana dane pozyskaliśmy: • w przypadku, gdy jest Pani/Pan osobą reprezentującą spółkę - od podmiotu, w którym pełni Pani/Pan funkcję członka organów osób prawnych oraz z rejestrów podmiotów gospodarczych (KRS,CEIDG,GUS), ogólnodostępnych źródeł – w tym portalu LinkedIn, stron internetowych podmiotu który Pani/Pan reprezentuje • w przypadku, gdy jest Pani/Pan osobą wyznaczoną przez podmiot do kontaktu: od podmiotu, w którym pełni Pani/Pan tę funkcję w ramach realizowanej umowy. c) Pani/Pana dane nie będą podlegały profilowaniu oraz na ich podstawie nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje. 4. W sytuacji, gdy jest Pani/Pan naszym Klientem -stroną łączącej nas umowy Pani/Pana dane osobowe a) przetwarzane będą w celu: ▪ realizacji umowy oraz podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy zgodnie z przesłanką z art. 6 ust.1 lit. b RODO; ▪ w celu realizacji marketingu bezpośredniego - w oparciu o przesłankę prawnie uzasadnionego interesu administratora art. 6 ust. 1 lit. f RODO. ▪ w celu weryfikacji wiarygodności Klienta w oparciu o realizację prawnie uzasadnionego interesu administratora -art. 6 ust. 1 lit. f RODO. ▪ obsługi zamówień składanych mailowo, telefonicznie, za pomocą platform zakupowych (np. E-BOK) na podstawie realizacji umowy - art. 6 ust.1 lit. b RODO; ▪ realizacji obowiązków prawnych ciążących na administratorze związanych np. z rozliczeniem finansowo-księgowym na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; ▪ obsługi reklamacji w oparciu o przesłankę z art. 6 ust. 1 lit. c RODO ▪ windykacji i dochodzenia roszczeń oraz w niektórych przypadkach dokonania wpisu do Krajowego Rejestru Długów na podstawie realizacji prawnie uzasadnionego interesu Spółki - art. 6 ust. 1 lit. f RODO; ▪ utrzymania relacji biznesowych na podstawie prawnie uzasadnionego interesu administratora - art. 6 ust. 1 lit. f RODO; b) Pani/Pana dane pozyskaliśmy ze źródeł ogólnodostępnych – Internet (rejestry podmiotów gospodarczych takie jak CEIDG, KRS, GUS, portal LinkedIn, strony internetowe. W celu weryfikacji wiarygodności pozyskaliśmy Pani/Pana dane z biur informacji gospodarczej (takich jak np. KRD). Ponadto podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest niezbędne do zawarcia i realizacji umowy. c) Pani/Pana dane będą podlegały profilowaniu, które polega na ocenie wiarygodności Klienta, określeniu jego sytuacji ekonomicznej, lecz nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji. 5. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane hostingodawcy poczty e-mail, dostawcom oprogramowania, firmom świadczącym usługi IT, hostingodawcy strony www, firmom serwisującym sprzęt IT, kancelarii prawnej, firmie niszczącej dokumenty, firmom kurierskim i transportowym, producentom i dostawcom produktów, firmom doradczym, Poczcie Polskiej, S.A., bankom, do biur informacji gospodarczej, KRD oraz innym uprawnionym na mocy prawa podmiotom. 6. Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państw trzecich w związku z korzystaniem z narzędzi dostarczanych przez podmioty spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Przekazywanie danych odbywa się w oparciu o standardowe klauzule umowne. 7. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres: - w sytuacji gdy nie dojdzie do zawarcia umowy – do zakończenia negocjacji lecz nie dłużej niż rok od ostatniego kontaktu. - w sytuacji zawarcia umowy przez czas jej realizacji, a następnie do upływu roszczeń z umowy. Dane z dokumentów finansowych będą przechowywane przez czas wskazany w przepisach prawa z zakresu rachunkowości – tj. 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku. Dane przetwarzane w oparciu o prawnie uzasadniony interes będą przetwarzane do wniesienia sprzeciwu lecz nie dłużej niż to konieczne do osiągniecia wskazanego celu. 8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych wyrażenia sprzeciwu. 9. Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa. Z naszą Polityką Prywatności można się zapoznać pod adresem: www.higma-service.pl/polityka-prywatnosci/
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w celu obsługi zgłoszenia reklamacyjnego.